Škoda Auto dnes vstupem na vietnamský trh učinila významný krok ve své strategii internacionalizace. Slavnostní akce proběhla za účasti představitelů vietnamské a české vlády a společnosti TC Group, která je partnerem české automobilky pro prodej a výrobu vozů ve Vietnamu.
Škoda Auto plánuje rychlé rozšíření dealerské sítě až na 30 prodejen a roční odbytový potenciál má po roce 2030 překročit hranici 40 000 vozů. Nabídku budou zpočátku tvořit automobily dovezené z Evropy, prodej firma zahájí s modely Karoq a Kodiaq. V příštím roce dojde ke spuštění výroby vozů z plně rozložených sad (CKD) v nově budovaném místním závodě, čímž se využije synergie se stávajícím výrobním zázemím v Indii. Škoda Auto považuje Vietnam zároveň za bránu do sdružení zemí ASEAN.
Martin Jahn, člen představenstva Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu (vpravo) a Le Do, generální ředitel projektu Škoda ve Vietnamu, během slavnostní akce u příležitosti vstupu Škoda Auto na vietnamský trh.
Prvními dostupnými vozy se stanou modely SUV Karoq a Kodiaq, které automobilka představila během slavnostní události.
Škoda Auto vstupem na vietnamský trh učinila významný krok ve své strategii internacionalizace. Škoda Auto plánuje rychlé rozšíření dealerské sítě až na 30 prodejen a roční odbytový potenciál má po roce 2030 překročit hranici 40 000 vozů.
Foto + Zdroj: Škoda Auto
<