Marketing největší české doručovací platformy Foodora nově povede Jan Gemrich. Jeho hlavním úkolem bude přiblížit uživatelům značku po re brandingu, zaměří se také na růst zákaznické báze. Gemrich do firmy přináší dlouholeté zkušenosti z digitálního prostředí. V minulosti působil či rovnou vedl marketingové týmy ve společnostech, jako jsou Google, Avast, nebo GAMEE.
Honza se celý život pohybuje v oblasti marketingu. Přes 8 let působil ve společnosti Google na různých vedoucích pozicích. Mimo jiné vedl oddělení consumer marketingu v Kanadě a zodpovídal za uvedení Google Hardware na tamní trh. Od roku 2019 pak převzal pozici regional marketing manažera pro střední a východní Evropu (CEE), a věnoval se produktům jako Google Pay či Android. Z Google pak Gemrich přestoupil na pozici commercial directora ve společnosti Avast (nyní GEN Digital). Do Foodora přichází z pozice šéfa marketingu gamingové platformy GAMEE.
“Horkou fázi rebrandingové kampaně máme za sebou, teď nás ale čeká úplně nová a možná i větší výzva – vytvořit z Foodora lovebrand,” říká Adam Kolesa, CEO Foodora. “Honza má dlouholeté zkušenosti s vedením marketingu pro české i světové digitální špičky. Jsem rád, že máme v týmu takového profesionála a věřím, že je naše komunikace v dobrých rukou,” dodává.
V roli chief marketing officera (CMO) se chce Gemrich zaměřit především na celkový růst počtu uživatelů platformy a na budování pozitivního vnímání nové značky. “Dáme jídlo se za roky na trhu stalo českým symbolem a lovebrandem. Našim cílem teď bude nové značce foodora vybudovat ještě lepší pozici na trhu, udržet vysoké povědomí mezi Čechy a přivést k nám nové zákazníky,” říká CMO foodora, Jan Gemrich.
Foto: Pixabay
Zdroj: MSL PR
<